SOFTLINE A/S
JOB   EN  US  DE  FR  DK   LOG-IN

good_design_award_2014.jpg   For yderligere information:
EDEN
HAVANA
OPERA sofa og stol

2014 GOOD DESIGN AWARD

SOFTLINE designet har opnået et gennembrud på det amerikanske marked. Vi er glade for at kunne meddele at tre SOFTLINE-produkter har modtaget den prestigefyldte 2014 Good Design Award. Prisen er givet for SOFTLINE modellerne HAVANA lænestol, EDEN stol and OPERA sofa og stol. Alle tre produkter er designet af busk+hertzog.
Prisen blev etableret i Chicago i 1950, og er en af verdens ældste og mest prestigefyldte priser for fremragende design. Den er givet til designlegender som Charles og Ray Eames, Eero Saarinen og Harry Bertoia.
”Det glæder os at samarbejdet med designteamet busk+hertzog endnu en gang belønnes med en anerkendt international pris. Det er samtidig en ære for SOFTLINE at blive anerkendt ved en prisuddeling, der involverer mange kendte internationale designere og designfirmaer. Hos SOFTLINE vil vi gøre vort bedste for at fortsætte denne succes” siger SOFTLINEs direktør, Finn H. Sørensen.
December 2014

SOFTLINE A/S